Taotle Lennuabi hüvitist
Lennuabi.ee on ettevõte mis pakub reisijatele abi lennureisidega seotud probleemide korral. Nende teenused hõlmavad lendude hilinemiste, tühistamiste ja ülebroneerimiste korral kompensatsiooni taotlemist. Samuti aitavad nad reisijatel saada hüvitist pagasi kaotsimineku või kahjustumise eest. Kasuta lennuabi lehel taotlust kasutades sooduskoodi PGTAO ning saad 5€ soodustust. Esita taotlus siit.
Lennuabi teenused on saadaval kõigile kes on kogenud lennuga seotud probleeme. Nende veebilehel on lihtne esitada taotlus kus tuleb sisestada lennu andmed ja probleemi kirjeldus. Lennuabi spetsialistid teevad seejärel kõik vajaliku, et reisija saaks oma õigustatud kompensatsiooni. Lennuabi teenused on saanud palju positiivset tagasisidet klientidelt kes on rõhutanud nende professionaalsust ja tõhusust.
Taotluse esitamine lennuabi lehel
Taotluse esitamine lennuabi lehel on väga lihtne. Selleks on neil loodud vorm kõikide vajalikude väljadega mille täitmine ei võta kaua aega.
Lennuabi vormi näidis:
Lennuabi
Lennuabi aitab reisijatel saada lennu hilinemise kompensatsiooni lendude hilinemiste, tühistamiste ja broneerimisvigade korral vastavalt Euroopa Liidu määrusele (EÜ) nr 261/2004. Lennuabi veebilehel on lihtne ja arusaadav kasutajaliides mis võimaldab reisijal kiiresti ja mugavalt kontrollida, kas ta on õigustatud hüvitisele. Kui reisija on õigustatud hüvitisele võib ta esitada tasuta hüvitise nõude misjärel Lennuabi esindajad hakkavad reisijat vaidluses lennufirmaga abistama.
Lennuabi esindajad aitavad reisijat kogu menetluse vältel ning teevad kõik endast oleneva, et reisija saaks oma õiguseid kaitsta ning hüvitise kätte saada. Kui lennufirma nõuet tunnustab, kannab Lennuabi meeskond hüvitise esimesel võimalusel reisija pangaarvele.
Mis on Lennuabi?
Lennuabi on teenus mis aitab teil saada kompensatsiooni kui olete ostnud lennupiletid ning teie lend on hilinenud, tühistatud või ülebroneeritud vastavalt Euroopa Liidu määrusele (EC) nr 261/2004. Lennuabi on spetsialiseerunud lennuhüvitiste nõudmisele ja aitab klientidel saada õiglast kompensatsiooni.
Millal saab Lennuabi taotleda?
Lennuabi saab taotleda juhul, kui lennu hilinemine, tühistamine või ülebroneerimine on olnud lennufirma süü. Kui lend hilines vähem kui 3 tundi, siis kompensatsiooni ei saa. Kompensatsiooni saab taotleda kuni 3 aastat pärast lendu.
Kuidas taotleda Lennuabi?
Lennuabi taotlemine on lihtne. Esiteks tuleb esitada taotlus Lennuabi veebisaidil, andes kõik vajalikud andmed, nagu lennunumber, lendude kuupäevad ja kontaktandmed. Seejärel hindab Lennuabi taotluse ja teavitab klienti kas neil on õigus kompensatsioonile. Kui klientil on õigus siis Lennuabi tegeleb kõigi vajalike dokumentide ja menetlustega.
Kui palju hüvitist on võimalik saada?
Lennuabi võib saada kuni 600 eurot kompensatsiooni ühe reisija kohta. Kompensatsiooni suurus sõltub lendude pikkusest ja hilinemise pikkusest. Kui lend on tühistatud või ülebroneeritud siis on õigus ka hüvitisele mis hõlmab ka lennuettevõtte poolt pakutavat alternatiivset lendu või tagasimakset. Lennuabi teenus on tasuta kui klient ei saa kompensatsiooni.